Tuesday, March 22, 2011

Bila Tangan Mula Menggatal

keserabutan yang melanda di jiwa juga di ruang pemikiran ku yang menyebabkan aku tidak mampu untuk menguruskan diriku, apatah lagi untuk menguruskan blog yang sekian lama telah ditinggalkan dan nampak seperti sudah berhabuk dan jika ditinggalkan begitu lama, kuman-kuman akan membiak dan seterusnya mengakibatkan penyakit berjangkit iaitu penyakit malas...fuhhhh....ayat 1 nafas....hehehe...

malas nk cita panjang, ni antara gmbaq2 yg aku snap n edit dikala tangan aku kegatalan untuk memegang kamera....









my kaki....aku rse dh bpe byk dh gmbr kaki aku yg aku amik...ni jer yg jadi......T_T





1st trial on lomography.....edit jer, xmmpu nk bli kmera lomo....T_T.....but thanks tu kedai gambar (photoshop)..sbb bleh wat mcm lomo....=)










sepatutnyer amik gmbr tengah wat experiment...tp amik gmbr radas lak....hurm, xpe la....untuk experiment gak....keh3..










ok...ayat muhibbah...










Kerinduan kepada keSarawakan......T_T








Oooopppssss.....sye tak jiwang....










Di hadapan zoo negara....





mungkin tak seunik gmbaq2 yang org len snap, mgkin xsecantek org len edit, tp aku harap ampa bleh bg komen ckit spaya aku leh perbaiki lagi. Ceq maseh baru & dalam usaha utk blajaq lebih byk lg psl photography. segala kritikan amat dihargai...=)





No comments: