Thursday, September 27, 2012

PENANG TRIP: FIRST TIME...=)



Halluuuu3......kali ni aku nak cita pasal jalan-jalan kat Penang pulak.....even sebenarnyer cite ni dah basi, tapi ikut suka aku la nak cita ke tidak kan??? ate, belog teman bukan belog mike, ye dok?? tudia bahasa....bercampur baur dah....owkey, back to position....pendek cita, kami p Penang sempena time cuti Merdeka hari tu....Merdeka!!!....Merdeka!!!!!...(wajib buat 7 kali owkey).

Kami bergerak seawal 10 pagi....(awal dalam kamus aku). Masuk jer kereta aku terus diserang sindrom tido dalam kereta. Belum sampai 5 minit, mulut ku mula ternganga dan tertutup beberapa kali..haisshhhh....sedap pulak kusyen dalam kereta nih....so, aku teruskan perjalanan ke Penang dengan mimpiku....

"Bangun-bangun, tu jambatan P. Pinang"
" Mane?" dengan cepatnyer aku bangkit....
" Asal kecik jer nih??? bukan sepatutnyer besar ker????" 

Pastu diorang gelak punyer la besar kau nyah.....

"Ni bukan jambatan tu la...jambatan tu dah lepas...kali ni kita naik feri dulu" jawab Uncle

Ciss...hampeh tol...rupa-rupanya aku tertipu....Kuaang ajaaaq!!!!....



Pengkalan Feri Pulau Pinang..=)


Kami mula bergerakkkkk

Ini la first time aku naik feri yang besar macam nih...(jangan tanya aku feri kat Sarawak owkey...aku tak pernah naik lagi)


Feri Pulau Rimau kalau tak silap...kalau silap, Abang Feri tolong betulkan ea..awww..


Muka bangun tido then amik gambar with Miss Hana.....kami memang allergic ng kamera nih....hehehe...


Owkey...tu jer...nanti aku citer tempat-tempat yang menarik kat Penang pulak...doakan kerajinan ku owkey..=)






No comments: