Wednesday, December 28, 2011

Serius Wa Marah















Ak rse bahagia sgt hari ni....sbb dpt brsama ng Uncle.....xtaw la cmne dye leh ade kt sklh aku nih...tp, yg penting dpt luangkan mase dgn dye.....bljr kat libry sme2.....ble lapar, kami pn g ke dewan makan......setelah agak lama brbaris utk mndapatkan makanan, kami pn pergi mncari tempat untuk menapak....



aku: wak, sye amikkan air ea...
uncle: ok.


Then aku g la amik air kt bhgian hujung dewan, then aku nmpak kwn aku, aku sembang la ng dye sebentar. Agak kagum sebentar sebab dye tgh tunjukkan animasi yang dye buat semalam. Tak lama d situ, ak teringt yg uncle dok tggu air dr tadi. So, aku pn chow ke tmpt kami. On the way ke meja kami, aku nampak member2 uncle kt meja kami...tgh sembang2....sampai je kt meja tu, aku dgn excitednyer nk mkn sbb lapar, suddenly uncle bangun..




uncle: klah awk....sye blek dulu...
me: eh, sye br nk mkn wak....awk dh mkn ke?
uncle: dh mkn....share ng kwn sye....klah aslkm ( memberikan senyuman n trus blah dr situ)



Seriusly aku kecik hati.....marah, rse nk nangis dh....dhla aku tgh lapar...aku punyer la excited nk mkn, dye wat cmtu....muka tak brsalah lak tu...bleh lak dye sembang gelak2 ng member tngglkn aku sorg2 kt meja mkn tuh.....trus selera aku trbantut, aku blek dorm....memang sakit hati sgt2....aku tak kire, aku nk putus gak.....ni bkn skali, dh beberapa kali dh dye wat aku camni...aku dh tak tahan...aku nk putus gak...dh sampai kt dorm, aku crk la henset2 aku yg aku sembunyikkan....(kt sekolah mne leh bawak henset kn?? so, kne sembuyik la..)....aku ade 3 henset...henset 1, henset 2, henset 3...(aku x ingt jenama ape)...





Mula2 aku nk mcg dye gne henset 1, rosak pulak
Then, aku try mcg gne henset 2, kdt habis....(aku dh stress)
Lastly aku gne  henset 3, henset jam pulak.....bengang3.....aku tensen ar mcm nih....tolong la jgn wat hal...aku rse nk baling jer henset nih....




'tett......tett......tettt....'


Ade mcg dr Uncle.....nk mntak maaf la tuh, sorie...xde mknenyer aku nk maafkan lg....aku dh nekad nk putus....aku pn tekan butang "open message"


'bangun...bangun...kata nk g beli sayur....jom...'






Skali aku mmpi da.....haddoiii...emosi tol....hahahahaha

















No comments: