Tuesday, January 10, 2012

Kari-Kari Cinta













Allo u olls....






Seriously, org len tengah bizi dgn stdy, aku edit blog gak....hehehe....


Takde bende sangat pown nk cakap...n memang sah2 tak masuk dalam exam skalipun...tp, nk wat camne...belog aku, aku punyer suke la kn????...

Owkey, malas nk merapu panjang2 (sebab study lebih baik dari merapu n update belog....)
I just wanna say dat today, Uncle masakkan kari ayam utk aku....hehehehe...itu pun nk kecoh kn???....mcm la aku sorg ade pakwe....haddoi.....
Bukan senang taw nk suruh lelaki masak utk kte....even depa pndai skalipun, msti depa xmaw punyer....ko pompuan, ko la masak...apetah lagi klo depa xreti nk masak....kn2???

Aku pn ade gak la suruh pokcik nih masak...iyo ler.... asyik teman jer masak untuk kome....skrg kome masak la untuk teman an??....ate kome nih....



Ingatkn dye reject habis2an, tp rupe2nyer dye masak gak untuk aku.....Yang lawaknyer, siap tanyer aku lagi camne nk masak kari, ape bahan2 yang perlu.....hehehe.....aku suke semangat dan keazaman beliau....sampai bpeloh2 pakcik tu masak......aku tak tengok dye masak, tp aku nampak kepenatan beliau saat hantar lauk kt aku.....hahahaha....


Apa2 pun, thank you sangat2 sebab masak untuk sye.....sye sangatttt menghargai setiap usaha yang awak lakukan.....insya'ALLAH.....sye sentiasa berdoa agar jodoh kita berpanjangan.....=)




Mak aku kata,


Terimalah pemberian seseorang itu walaupun hanya sehelai kain buruk,


Sebab kita tak tahu susah payah beliau untuk mendapatkan sesuatu untuk kita.

Mungkin bagi kita hanya sehelai kain buruk, tapi bagi beliau, ia suatu tanda kasih sayangnya terhadap kita...

Yang penting bukan kualiti....tp, yang penting nilai sesuatu pemberian itu.....





Thank you MSR....











No comments: