Saturday, March 10, 2012

Rindu Sama Kamu bhai......

Dah hampir sebulan aku tak nampak ko......rindu sangat-sangat....terasa sunyi bila ko takde......U know what, aku perlukan kau setiap masa...lebih-lebih lagi saat-saat macam nih.....saat assigment melambak-lambak...saat aku kesorangan....saat jiwa ini meronta-ronta untuk menyentuh dikau.....

Terasa menyesal melepaskan dikau ke pangkuan orang lain. Oh men.....seriously....aku cemburu melihat orang lain bergembira dengan insan seperti kamu......aku rindu kamu......











Aku taw...aku taw....kamera aku jenama murah jer.....sampai ade orang tu tak tahu pun jenama kamera nih.....tak macam DSLR Canon, Sony n kamera yang sewaktu dengannya.....tp, semurah-murah dia, dia dh banyak berbakti kat aku ni taw???....ko ada????


p/s: life without a camera is nothing for a photographer......peace yaw....










4 comments:

Unknown said...

mana kamera hg p mun?

kuaci bulat said...

adik aku pinjam......huk3

Heddy Mansor said...

camera ni jugak yang banyk berbakti tme field trip...:-)

kuaci bulat said...

banyak dh jasa dia kt aku weyh