Wednesday, September 5, 2012

2 years....Alhamdulillah....





Sedar tak sedar rupa-rupanya hubungan kami sudah 2 tahun...alhamdulillah...aku bersyukur sangat-sangat..




Tak ku sangka, tak ku duga, even tahap keslumberan ku boleh dikatakan sangat melampau tapi Uncle masih bertahan denganku...
Setakat sendawa dengan 'heaven'nyer depan dia tu adalah perkara paling kecil yang pernah aku lakukan..
(takyah cakap la yang lebih extreme)...tapi Uncle still wat donno....so, aku pun teruskanlah dengan muka suciku...tehee..




Kalau orang lain dok cakap dia selalu ada di sisi tak kira waktu senang atau susah, tapi, Uncle selalu ada time aku gelak terbahak-bahak sampai senak perut mahupun waktu aku jatuh tergolek-golek sampai takleh nak bangun..



Namun, walau apa-apa pun doakanlah semoga jodoh kami berkekalan hingga akhir hayat..


"Ya ALLAH ya Tuhan ku, kau satukanlah Munirah bt Apandi dengan Muhammad Syah Rizza b. Sabi dengan ikatan yang sah."


Thank you sebab doakan..=)














No comments: