Wednesday, June 13, 2012

Tenanglah Wahai Hati...





Aku bukan sempurna...bukan insan yang hanya tahu memberikan senyuman...tapi aku juga insan yang tahu mengalirkan airmata...


Kadang aku lemah kerana manusia,
kadang aku kuat juga kerana manusia...


Kerna mereka hanya ketawa,
Kerna mereka hanya bisa berkata-kata...
Lalu ku pujuk diriku....







Adakalanya aku kuat, 
dan adakalanya aku sangat lemah,
adakalanya iman ku seutuh bata, 
adakalanya ia selembut kapas,
kerna itu, 
ku pesan hatiku...









Aku akan terus berjalan,
dan aku akan terus menyusuri liku itu....






Kini aku mula yakin,
jika ALLAH telah tetapkan sesuatu itu untukku, 
nescaya ia adalah yang terbaik untukku..


Biar mereka ketawa,
Biar mereka berkata-kata,
Kerna ALLAH lebih mengetahui segala-galanya..







#Let the pictures gives us courage, let AL-Quran gives us calmness....







No comments: