Friday, December 24, 2010

Result Punyer Pasal ke Krismas Punyer Hal?




24/12/10
tarikh keramat bagi sume penduduk bumi yg bergelar pelajar UPSI
n memang xkn mmbawa ape2 mkna kpd EX5 Ex-student UPSI @ Ex-student U yg len..
knpe??
sbb KEPUTUSAN UJIAN dh KUAR!!!!..
bukan keputusan ujian darah,
ataupun ujian air kencing
mahupun ujian pregnancy

tp UJIAN AKHIR PENGGAL UPSI SESI 10/11
btol ke ape yg aku tulis nih??
lantak ar nme penuh dia ape....xde dlm IC aku...

mcm2 prasaan malah yg perasan pn ada yg melanda jiwa2 mereka yg tak keruan..
ade yg trauma, ade yg pitam, ade yg tinggi darah ble nk klik jer portal UPSI...
dan penyakit2 itu bertukar pula kpd penyakit2 yg lain setelah slesai melawat ke portal trsebut..
dan penyakit2 itu terus dirujuk pula kpd pakar jiwa sedunia, FACEBOOK...
(aku xterkecuali)

dan oleh krn aku hnya sebutir kuaci, 
aku bkn sja nervous sbb result kuar,
tp,
aku nervous takut KEK AKU BUAT X JADI!!!!
sbb esok Krismas,
n aku kne wat kek utk kwn ayah aku...
aku kne wat hari ni
klo kek x jadi,
jatuhla maruah aku sbg sebutir kuaci...
(bkn maruah seorg perempuan)

tp, oleh kerana aku hnya kuaci,
dn satu-satunya kuaci yg bulat,
inila hasil karya aku...


Xtaw nk bubuh nme ape




Xley nk potong sbb nk bg kt orang




walaupn xseberapa, tp setimpal ng result exm...(ape tah)


aku xtaw nk letak nme kek ni ape..
sbb aku conteng-conteng jer corak dia..
n aku akui, aku mmg malas,
sbb kecuakan mnunggu result exm melebihi paras merbahaya
so, corak nyer hanya simple...
korg bleh nilai sndiri, kek aku jadi ke x
jadi ker??
x??
hurmmmm....











No comments: