Sunday, January 22, 2012

Should We Cry?


Aku pasti, bagi kita yang berjenama perempuan nih memang mudah sangat nak mengalirkan airmata kan? 

Tears: airmata = female

But why?? I mean, why should we cry for a single small pieces of problem???(ayat terabur lagi)....but why?? why??? kenapa??? Tim kaii aa???? Q???<---bajet dalam hindi la konon..

But i'm sure, kebanyakkannya sebab berkaitan dengan hati kan?....yup, sebab hati. Aku akui kalau kita dah sayangkan orang tu sepenuh hati kita, even dia tersalah cakap sikit jer you dah sakit hati kan? then gaduh-gaduh, then time tu la air mata tu tumpah jua bagai air paip yang tiada pili nya kan? 

Biasala tu perempuan..

Tears: airmata=female

Perempuan nih mudah tersentuh lebih-lebih lagi dengan orang yang dia sayang. Family, love or friends. Kalau orang tu orang yang dia tak berapa peduli, tahap ignorance diorang adalah yang tertinggi. Lantak ko la ko nak buat apa, ko nak cakap apa, masuk sebelah kanan, keluar sebelah kiri bagai menuangkan air di daun keldai keladi.

But please girls...jangan terlalu mudah mengalirkan airmata disebabkan lelaki yang belum tentu akan menjadi yang halal buatmu kelak. Hurmmm....owkey, takpe kalau nak nangis jugak, tapi tengok pada keadaan. Kenapa korang perlu menangis untuk diorang? Adakah dengan menangis ini akan menyebabkan dia kembali ke bentuk asal? but, kalau u olls nak nangis sebab benda kecik jer....hurmmm...baik tak payah la...simpan untuk perkara yang lebih besar....time tu la korang keluarkan airmata korang yang bagaikan bah yang tak kan surut....hua3....bukan apa, lelaki pun kadang-kadang rimas dengan girl yang mudah sangat nak menangis. 

Cengeng + manja = mengada-ngada

So, please girls....think before you act...'Gunakan hak berfikir sebelum hak bersuara'..(apetah..)...u olls lebih cantik kalau tersenyum.....tak caye? ce tengok.....



Aku taw...aku taw.....senyuman aku tak secantik korang....huk3



* Kenapa kita perlu menangis disebabkan oleh perkara yang kecil sedangkan orang lain masih tersenyum walaupun ditimpa musibah besar????



No comments: