Wednesday, May 2, 2012

Ujian Kenaikan Bengkung PSSGM UPSI



















                   Alhamdulillah setelah bertungkus-lumus bersilat, akhirnya, kami berjaya mengharungi fasa baru dalam silat. Takyah cakap la aku masuk silat ape sebab tajuk pun dah ade kan.
                         Walaupun nervous bukan kepalang, pening pun bukan men kepayang, plus injured 2-3 hari sebelum hari kejadian, Alhamdulillah aku dan kawan-kawan dapat melakukan setiap langkah dengan baik. So, nak tahu macam mane keadaan ujian tadi, lets cekedot....=)




Pembukaan gelanggang oleh Cikgu Fuad






Taklimat daripada penguji, Cikgu Muhammad b. Md Nor





Peserta kanak-kanak dari gelanggang Umi Kalsom



Peserta lelaki UPSI



Peserta wanita UPSI







Tiga Sekawan



Haish deme nih...orang suruh tunggu giliran, photoshoot pulak......aiyooo....(yanie & k-run)





Memang giler photoshoot...hehehe..(tikah & acik)




Taiko besar...cikgu Ramlan....hehehe




Cikgu Faizal & Cikgu Jent..."bkn jentolak yer" (tagline beliau.....kih3)






                     Rasa lega sangat-sangat bila semuanya dah berakhir....terima kasih cikgu-cikgu terutamanya Cikgu Nor Azman b. Abdul Aziz (tiada dalam gambar) atas ilmu yang dicurahkan selama nih... Kalau tak kerana diorang, kami mungkin masih teragak-agak untuk me'redha'kan diri dilayangkan di atas tanah...hehehehe...Itu saje coretan untuk kali ni....daa~~





p/s:  hari tu aku injured kat bahu & kaki...punyer la aku doa supaya hari tu hujan...kalo hujan, tanah becak, mudah nak guling....tapi sayang, hari tu panas terik...Tapi, ALLAH Maha Penyayang...dia tak turunkan hujan....tapi dia hilangkan rasa sakit....tanah tu aku rasa lembut sangat...tak sakit langsung....baru aku sedar.....ALLAH takkan bagi apa yang kita mahu....tapi ALLAH akan bagi ape yang kita perlu.....syukur alhamdulillah...terima kasih Ya ALLAH.....







                   






No comments: